بازدید:5456 بروزرسانی: 08-12-1400
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 6.
امین پور نقی, احمد فلاحی, بهنام نقی پور The Consequences of neoliberalism for sport in the Islamic Republic of Iran پیامدهای نئولیبرالیسم در ورزش ایران دانش سیاسی شماره 2008-0743 (1403/01/01) صفحات 27-58
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 5.
احمد فلاحی, جبار سیف پناهی شعبانی, امین پورنقی Consumer decision-making styles in online sports goods purchase سبکهای تصمیمگیری مصرفکننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی شماره مقالات آماده انتشار (1401/11/05) صفحات 1-19
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 4.
احمد فلاحی, محمد احسانی, محمد خیبری, هاشم کوزه چیان A Comprehensive Model for Sponsorship Effectiveness in Iran Football Pro League مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران مطالعات مدیریت ورزشی- پژوهشکده تربیت بدنی شماره 41 (1396/02/15) صفحات 37-60
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 3.
محمد احسانی, احمد فلاحی, هاشم کوزه چیان, محمد خیبری Sponsorship for Iran Football Pro-League from the Viewpoints of Sponsor Companies حمایت مالی از لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه شرکت های حامی پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش شماره 4 (1395/11/11) صفحات 9-22
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 2.
احمد فلاحی, محمد احسانی, هاشم کوزه چیان, محمد خیبری The Role of Ambush Marketing, Negative Behavior and congruence in Intention to Purchase from Iran Football Pro-League Sponsors نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی شماره 2 (1395/08/20) صفحات 11-21
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 1.
احمد فلاحی, محمد احسانی, محمد خیبری, هاشم کوزه چیان Sponsoring Iran's Football Pro-League; Sponsorship or Ambush Marketing? حمایت مالی از لیگ برتر فوتبال ایران: حمایت مالی یا بازاریابی کمین مطالعات مدیریت ورزشی- پژوهشکده تربیت بدنی شماره 36 (1395/04/01) صفحات 57-72
|